آخرین اخبار
کد مطلب: 124974
رئيس زندان لردگان عنوان کرد:
جمع آوري مبلغ 500 ميليون ريال در جشن گلريزان لردگان
تاریخ انتشار : 1396/03/10 11:17:07
نمایش : 1531
رئيس زندان لردگان گفت: جشن گلريزان در شهرستان لردگان همزمان با سراسر کشور در لردگان به منظور جمع آوري کمک هاي مردمي و خيرين لردگان براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد در سالن ارشاد اسلامي لردگان برگزار گرديد.
رمضان ابراهيم محمدي رئيس زندان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در اين جشن باشکوه خيرين لردگان مبلغ 500ميليون ريال به ستاد ديه شهرستان کمک کردند تا زندانيان جرايم غير عمد آزاد شوند.

حافظ طاهري مدير نمايندگي ستاد ديه استان چهار محال و بختياري، نيز ضمن تبريک ماه مبارک رمضان گفت: امروز در شهرستان لردگان همانند سراسر کشور جشن گلريزان براي آزادي زندانيان غير عمد در حال برگزاري مي باشد و خيرين و مردم شهرستان لردگان جهت آزادي زندانيان جرايم غير عمد استقبال بسيار خوبي داشته اند.
وي گفت: در زندان هاي استان بالغ بر 315 زنداني غير عمد داريم و با تلاش هاي که انجام شده 160 زنداني جرايم غير عمد در سال گذشته آزاد شده و در 60 روز سال 96 هم حدود 42 نفر از اين زنداني ها آزاد شدند اما متاسفانه ورودي اين نوع از زنداني ها بسيار زياد مي باشد و ما به کمک تمام خيرين و مردم احتياج داريم که جشن هاي اينچنيني بيشتري انجام گيرد.
طاهري در اين آيين گفت: جشن گلريزان بعدي ما در شهرستان کيار و بعد از آن در شهر شلمزار اين جشن برگزار خواهد شد و براي اولين با  دانشگاه آزاد اسلامي استان نيز جشن گلريزاني براي دانشجويان و اساتيد برگزار خواهد کرد و در 15 رمضان نيز جشن گلريزاني در شهر شهرکرد برگزار خواهد شد که اميدواريم خيرين و مردم شهرستان شهرکرد استقبال خوبي را داشته باشند تا بتوانيم با کمک آنها زندانيان بيشتري را از زندان ها آزاد کنيم.

وي گفت: حدود 50 ميليون تومان در شهرستان لردگان در جشن گلريزان جمع آوري گرديد و سعي مي کنيم زندانياني که بدهي آنها کمتر از 5 ميليون تومان است را در اسرع وقت آزاد کنيم تا از آسيب هاي بعدي جلوگيري شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس